1 kommentarer

Elsa

21 Mar 2014 01:57

Hej Vicky och Nina!
Jag har läst er blogg ett tag nu och jag bara älskar hur äventyrliga ni är, underbar blogg verkligen!
Jag har på senare tid fått intresse för Exportakademien och har faktiskt tänkt att söka till deras YH utbildning som Exportförsäljare. Jag har ingen tidigare arbetsliv erfarenhet eller vetskap/utbildning inom ämnet utan har bara en gymnasiet utbildning i bagaget, men jag är dock väldigt intresserad i ämnet.

Jag undrar om ni skulle kunna berätta lite om utbildningen ni går på, hur första året var och hur det är nu i Kina under ert andra år?
Jag är jätte nyfiken på kursen men hittar ingen information som vanliga studenter skrivit om utbildningen så det är därför jag frågar :)

Kramar 😊😊
Elsa

Svar: Hej Elsa, ska maila dig :)
Vicky Nina

Kommentera

Publiceras ej